متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
جاکفشی سه تیکه

جا کفشی 3 تیکه shoes case

جا کفشی 3 تیکه در ارتفاع‌های 70 - 80 - 90 سانتیمتر با رنگ قهوه‌ای تیره موجود می‌باشد.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

جاکفشی 3 تیکه با طرحی پله‌ای

در این مدل از محصولات ارتفاع 90 سانتیمتر جایگزین ارتفاع 60 سانت مدلهای قدیمی شده پس در هنگام خرید به ابعاد محصولات توجه فرمایید.این جا کفشی در ابعاد ارتفاع بزرگ 90 سانت متوسط 80 و کوچک 70 سانت تقدیم شما عزیزان میگردد.

جاکفشی 3 تیکه بصورت پله‌ای طراحی شده و از سه تیکه جدا از هم ساخته شده است. که به شما این امکان را می‌دهد که در جای مناسب از این جا کفشی استفاده نمایید.  همچنین طرح پله‌ای این جاکفشی نسبت به دیگر انواع جاکفشی این امکان را به شما می‌دهد که از وسایل دکوری و تزیینی و همچنین گلدان گل در قسمت بالای جا کفشی استفاده کنید. و از جاکفشی به عنوان یک عنصر تزئینی در دکوراسیون خود استفاده کنید.

جاکفشی سه تیکه پله ای

عرض جاکفشی 3 تیکه 32 سانتیمتر می‌باشد و از جنس نئوپان با روکش ملامینه ضدخش است. استفاده از جنس نئوپان باعث کاهش قیمت تمام شده جاکفشی نسبت به MDF می‌شود و این امکان را به استفاده کننده می‌دهد که از یک جاکفشی 3 تیکه با قیمت مناسب استفاده کند. همچنین جهت استحکام و زیبایی کار یک روکش از جنس ملامینه به سطح کار اضافه می‌شود. که این ضدخش می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که سطح کار در هنگام گذاشتن وسایل به مرور زمان دارای خط و خش نگردد.    

مشخصات

ابعاد
سه تیکه به صورت هر باکس با عرض 32 و ارتفاع 90 و 80 و 70
روکش
روکش ضدخش
سایر توضیحات
یراق ترک، ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
whatsapp