جا کفشی سه درب ساده و کشو دار

جا کفشی کم جا سه درب Shoe storage

جاکفشی کم جا سه درب ساده و کشودار با ارتفاع 100 سانتی‌‌متر و طول 90 سانتی‌متر با روکش ام دی اف ضدخش و عمق 32 سانتی‌متر.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 009/02
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جاکفشی کم جا سه درب 

در فرهنگ‌های شرقی، به دلیل توجه زیادی که به بهداشت خانه دارند و نیز استفاده از فرش و قالیچه بر روی زمین، ورود به خانه با کفش بی احترامی و بی حرمتی به حساب می‌آمده است. در ابتدا کفش‌ها را در بیرون از منزل درآورده و بر روی زمین به صورت مرتب جفت می‌کردند. پس از آن مرسوم شد که کفش‌ها را روی طاقچه‌ها و یا لبه‌های پنجره‌ها و پله‌های ورودی قرار دهند تا زمانی که جاکفشی ابداع گردید.

جاکفشی مانند کمدی است که در ورودی خانه قرار می‌گیرد و وظیفه‌ی آن علاوه بر مرتب نشان دادن محل، مراقبت و محافظت از کفش‌ها در برابر خراب شدن زودتر آن است.

حال برای انتخاب جا کفشی خوب و مناسب به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

اولین مکانی که در خانه دیده می‌شود ورودی آن است و جاکفشی نیز در ابتدای محل ورود به خانه قرار می‌گیرد. بنابراین بسیار مهم است که تمام ویژگی‌های جاکفشی را بسنجیم.

یک جاکفشی کم جا خوب علاوه بر اینکه باید ظاهری زیبا داشته باشد، باید مقاوم و ضدخش باشد، لبه‌های تیز نداشته باشد، درهای آن به آسانی باز و بسته شود و دارای ابعاد مناسب با منزل شما باشد.

خوب است به این موضوع نیز توجه کنید که وجود کشویی کوچک در جاکفشی به منظور نگه داشتن لوازم مرتبط با کفش مانند واکس، دستمال و پاشنه‌کش به افزایش کارایی جاکفشی و نظم‌دهی محیط شما منجر خواهد شد.

ابعاد جا کفشی کم جا در ورودی خانه باید به طوری باشد که در هنگام رفت و آمد و نشستن و پوشیدن کفش‌ها فضای مناسبی را را باقی گذارد. موضوع مهم دیگری که باید در رابطه با ابعاد جاکفشی در نظر گرفت، عمق آن است. حداقل عمق یک جاکفشی باید 30 سانتی‌متر باشد تا کفش‌های شما به طور کامل درون ان قرار گیرد. در رابطه با میزان قرارگیری کفش در جاکفشی برای هر فردی 2 الی 4 کفش را در نظر بگیرید و متناسب با تعداد اعضای خانواده خود بسنجید که جاکفشی مورد نطرتان این تعداد فضا را برای کفش‌های شما داشته باشد.

جاکفشی کم جا سه‌درب ساده و کشودار، با ارتفاع 100 سانتی‌متر و طول 90 سانتی متر گزینه‌ی مناسبی برای شما می‌باشد که با عمق 32 سانتی‌متر به راحتی می‌توانید تمام کفش‌های خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی در آن قرار دهید.

بدنه این جاکفشی چوبی با استفاده از ام دی اف ساخته شده است تا استحکام محصول در برابر ضربه افزایش یابد. تمامی لبه‌های جاکفشی با نوار PVC  پوشیده شده تا از آسیب احتمالی هنگام جابه‌جایی جلوگیری کند.

 

مشخصات

ارتفاع
100 سانتی متر
طول
90 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp