تشک شنی هپی بد

هپی بد happybed

هپی بد یا تشک شنی با جنس رویه با کیفیت
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 160*140
مناسب برای : قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 258
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

هپی بد یا تشک شنی

محصولات شنی از جمله محصولات پرطرفداری هستند که افراد برای راحتی هر چه بیشتر خود، به سمت خرید آن‌ها کشیده می‌شوند. هپی بد نیز جزو این محصولات بوده و ویژگی‌ها و مزیت‌های زیادی دارد. نرمی و انعطاف‌پذیری بسیار زیاد این تشک‌ها از جمله ویژگی‌های برتر آنان به شمار می‌رود.

تشک‌های هپی بد به دلیل همین ویژگی‌های اشاره شده در فوق، برای افراد، یک نشیمنگاه‌های طبی و ایده آل فراهم کرده و موجب می‌شوند، فرد بتواند ساعت‌های بیشتری روی آن نشسته و بدون کمترین احساس فشاری روی اندام تحتانی خود به انجام کارهای مثل مطالعه و تماشای تلویزیون بپردازند.

پس اگر قصد خرید یک تشک راحتی را برای خود دارید، مطالعه بخش‌های بعدی شما را در انتخاب یک تشک خوب و مناسب، کمک خواهد کرد. همراه ما باشید.

هپی بد

طراحی هپی بد

طراحان در طراحی هپی بد از ارگونومی سه لایه استفاده کرده‌اند؛ به گونه‌ای که این تشک‌ها از سه بخش کلی رویه، آستر و محتوای داخلی تشکیل شده‌اند. گفتنی است که جنس این لایه‌ها از هم متفاوت بوده و برای ساخت هر کدام، مواد اولیه جداگانه‌ای به کار گرفته شده است. در موارد زیر هر یک از بخش‌ها را به صورت جداگانه بررسی کرده‌ایم.

رویه تشک هپی بد و جنس آن

رویه تشک، خارجی‌ترین قسمت آن است که در زیبایی این محصول تأثیر بسزایی دارد. همچنین چون این قسمت از هپی بد بیشتر در برخور‌د با محیط‌های خارجی است، طراحان از پارچه‌های در ساخت آن استفاده می‌کنند که علاوه بر زیبایی، دوام بیشتری نیز داشته باشد.

گفتنی است که جنس رویه تشک‌های موجود در سایت فروشگاهی خانه شما، روکش چرم مصنوعی ترک هست که قابلیت شست‌وشو داشته و آن را برای استفاده طولانی‌مدت مناسب کرده است.

آستری تشک هپی بد و جنس آن

این آستر نیز از جنس پارچه بوده و جدا شدن راحت رویه جهت شستشو را بسیار آسان می‌کند. ناگفته نماند که ضخامت و کیفیت این بخش از تشک بسیار مهم بوده و شک ظاهری به دلیل ندیده شدن آن در بخش‌های درونی، چندان اهمیت ندارد.

تشک شنی با هپی بد

محتوای داخلی تشک هپی بد و جنس آن

داخلی‌ترین قسمت تشک، محتوای شنی آن است. دلیل این نام‌گذاری نیز خرد و ریز بودن محتوای داخلی به همراه انعطاف‌پذیری زیاد آنان است. این تشک‌ها اغلب از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت تشکیل شده‌اند که قابلیت حرکت در آستر را داشته و با نشستن فرد روی آن به آن فرم در می‌آیند.

ابعاد تشک شنی یا هپی بد

این محصول راحتی را می‌توانید در سایت ما با استانداردترین ابعاد تهیه کنید. ابعاد تشک‌های موجود در فروشگاه 160*140 است که آن‌ها را هم برای استفاده در فضاهای خارجی و هم فضاهای داخلی مناسب می‌کند.

خرید هپی بد یا تشک شنی

شما می‌توانید برای خرید این محصول جذاب به سایت خانه شما مراجعه کرده و آن را در بهترین کیفیت ممکن و رنگ‌بندی‌های متنوع مشاهده و خریداری نمایید. البته شاید الان سؤال کنید که چگونه از کیفیت محصول مطمئن باشیم؟ در این باره اصلاً نگران نباشید، چون شما می‌توانید در این سایت نظرات سایر افرادی را که از آن دست به خرید زده‌اند را مشاهده کرده و نسبت به کیفیت محصولات این سایت و خرید آن ترغیب شوید.

مشخصات

جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
ابعاد
160*140
نظر های موجود
NoTitle
در
از لحاظ جنس و کیفیت واقعا عالی بود
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خیلی خوشحالیم که از کیفیت هپی بد راضی بودید

0موافق 0مخالف
هپی بد
در
سلام سپاس خیلی نرمه و راحته فقط  قیمتش پاییم بود خیلی خوب بود.
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp