تاب ریلکسی باغی

تاب ریلکسی مدل کفشی swing

تاب ریلکسی مدل کفشی مناسب برای فضای داخلی و بیرون از منزل با طراحی زیبا فضای کمی از منزل شما را اشغال میکند.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KAFSHI2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

تاب ریلکسی یکی از پرطرفدارترین محصولات خانه شماست!!

سعی کنید هر روز بخشی از روزتان را خوش بگذرانید!!

بازی یا یک حس آرامش و نوستالژی در خانه شما 

یکی از بازی‌های محبوب همه ی ما تاب بازی است. تاب بازی یکی از بازی‌های قدیمی است که هم می‌توان به صورت انفرادی انجام داد و هم به شکل دو نفره. تاب بازی جزو بازی‌هایی است که می‌تواند سلامتی و شادی را تضمین نماید. تاب بازی باعث بالا رفتن میزان سوخت و ساز بدن می‌شود و بر متابولیسم تاثیر مثبتی باقی می‌گذارد همچنین در جهت رفع نفخ و بهبود حافظه کمک شایانی می‌کند.

تاب بازی

تاب‌ها یکی از وسایل بازی رایج در پارک‌ها، شهربازی‌ها و مناطق بازی و حتی منازل و باغها هستند که در اشکال مختلفی وجود دارند. تاب شامل دو بخش نگهدارنده و نشیمن گاه است. بخش نگهداره متشکل از طناب یا زنجیر است که به جایی وصل است و نشیمن گاه که با توجه به سن افرادی که از آن استفاده می‌کنند متفاوت می‌تواند باشد. تاب بازی نیاز به فضای وسیعی ندارد و محدوده کمی را شامل می‌شود. این بازی برای تمام سنین مناسب است حتی برای کودکان زیر یک سال و نوزاد هم توصیه می‌شود و برای همه سنین باعث ایجاد شادی و نشاط  و آرامش میشود.
حرکت یکنواخت تاب مانند پاندول ساعت می‌تواند باعث ایجاد آرامش روانی شود همچنین می‌تواند شرایط مناسبی برای پیش از خواب ایجاد نمایند.
امروزه تاب‌های باغی به عنوان یک اسباب ریلکسی با اشکال متفاوت توسط شرکت‌های سازنده و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده است.در اینجا تاب هایی با بهترین کیفیت و مناسب برای فضای داخلی و فضای باز معرفی میکنیم.این تاب های باغی و ریلکسی از بالاترین میزان امنیت در میان تاب‌های موجود در بازار برخوردارند. 
تاب بازی به عنوان ورزش

افرادی که پس از مدت‌ها ترک ورزش دچار انباشتگی بدن از اخلاط و مواد زائد شده‌اند نباید ناگهان به ورزش‌های سنگین روی بیاورند، در این حالت تاب‌سواری با شتاب کم یکی از بهترین ورزش‌ها است که اگر به‌ صورت مداوم و چندین بار در روز انجام شود حتی منجر به کاهش وزن واضح در افرادی می‌شود که امکان سایر ورزش‌ها را ندارند. همچنین تاب‌ سواری ورزشی است که باعث آرامش، کاهش نفخ و کمک به بهبود حافظه شده و خواب‌آور است.

شاد ،خندان،سلامت،ثروتمند و پر از عشق باشید...

تاب ریلکسی

مشخصات

وزن
تحمل تا وزن 130 کیلوگرم
روکش
پارچه مبلی چهار لا
جنس پایه
فلز با رنگ استاتیکی
ابعاد
قطر پایه 110 سانتی متر برای یک نفره و 140 برای دو نفره
ارتفاع
190 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp