تابلو دیجیتال آرت طرح انسان ماشینی

تابلو دیجیتال آرت طرح ماشینی Digital art

تابلو دیجیتال آرت طرح ماشینی از دسته تابلو های مدرن رویه جنس پارچه استفاده شده کانواس با الیاف طبیعی وبدنه از چوب سفید با کیفیت رنگی فوق العاده به ضخامت 5سانتی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 274
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

تابلو ها رنگ و روح خانه شما

تابلو ها از اولین و اصلی ترین المان های دیزاین داخلی خانه از دیر باز تا کنون بوده اند.

در گذشته تابلو ها به صورت قاب شده و با قابهای تزیین شده از جنس چوب، طلا، نقره، برنز و... آراسته میشدند و به دیوارها نصب می شدند و طرح تابلو دیجیتال آرت و تلفیقی در دوران کلاسیک عموما رنگ روغن و نقاشی های هنرمندان و یا عکسی از یک هنر مند عکاس بود، گاهی این طرح ها به صورت کارهای دستی نیز قاب میشود و به دیوار نصب میشد.

در طراحی عصر جدید و مدرن جزئیات و اغراق زیادی از اکسسوری های داخلی خانه حذف میشوند و تمام توجه ها به سمت خود اثر و هنر و مفهوم و معنی که اثر به شما القا میکند معطوف میشود.

در عصر مدرن عناصر دکوراتیو مثل تابلو ها بگونه ای طراحی میشوند که فقط شکلی ساده و روشن از یک المان خاص نباشند و بتوانند مغز بیننده و فکرشان را به جالش بکشند و سبب بر انگیختگی احساسات بیننده شوند.

پس امروزه تابلو ها فقط یک عنصر تزیینی و دکوری محصوب نمیشوند بلکه المانی برای زیبایی بصری و در عین حال به نوعی منتقل کننده احساسات و شخصیت شما هستند.

تابلو دیجیتال آرت طرح ماشینی از تابلو های سبک مدرن و امروزی به حساب می اید دیجیتال آرت به تلفیق هنرهای زیادی مثل عکاسی و نقاشی و حتی خطاطی است.

در تابلو دیجیتال آرت طرح ماشینی در نگاه اول شما 2 چهره نیم رخ ملاحضه میکنید که جنیست رو از ذهن شما کنار میزند و شما نمیتوانید به این تابلو شخصیت زنانه یا مردانه دهید. این تابلو با ترکیب رنگ بی نظیر سرمه ای طلایی و زرد و هارمونی بی نظیری که با پوست صورت ها ایجاد کرده در شما حس کنجکاوی ایجاد میکند و شما رو ترغیب به جستجوی بیشتر درون تابلو میکند. رنگ سورمه ای و آبی به کار برده شده در این طرح باعث میشود که شما هر گونه حس استرس و سردرگمی که دارید را کنار بگزارید و از تلفیق رنگ ها و طرح ها در این تابلو لذت ببرید.

پیشنهاد تابلو دیجیتال آرت ماشینی ما به افرادی است که شخصیتی مغرور و در عین حال بلند پرواز و جسور دارند. این تابلو بدلیل ترکیب رنگ فوق العاده میتواند هر فضایی از خانه شما را به چالش بکشد و شما با خرید این تابلو هنر و رنگ و احساسات رو به خانه خودتان هدیه کرده اید.

مشخصات

نام طرح
طرح ماشینی
جنس رویه
جنس پارچه استفاده شده کانواس با الیاف طبیعی است.
جنس قاب
جنس کلاف استفاده شده از چوب سفید می باشد.
ضخامت
5 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp