تختخواب یک نفره دو رنگ

تختخواب یک نفره آرام FH363

تختخواب یک نفره چوبی با طراحی جدید و مدرن و مدل تاج ساده در رنگ های سفید و قهوه ای و دو رنگ از جنس ملامینه درجه یک با کفی چوب و فلز
______
مشخصات:
ابعاد تختخواب : 206*94*100
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: FH363
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان ۸%
قیمت: ۲,۹۹۹,۰۰۰ تومان

تختخواب یک نفره

برای ایجاد فضایی آرامش بخش و بدون استرس در داخل اتاق خواب جهت استراحت و خواب باید محیط  اتاق خواب را ساده طراحی کنیم و با استفاده از رنگ های روشن مانند رنگ سفید و یا چوب  تزئین نمود، همچنین انتخاب سرویس خواب نیز در بوجود آوردن فضایی بسیار تاثیر گذار و مهم می باشد.

این مدل تختخواب به سادگی معروف است که با تمامی دکوراسیون ها هماهنگ میشود، سادگی و کیفیت مناسب این مدل باعث شده یکی از پرطرفدار ترین مدل های فروشگاه خانه شما باشد.

تختخواب یکنفره

مشخصات تختخواب یکنفره 

تختخواب یکنفره با کیفیت و دوام عالی از جنس ملامینه آماده شده که میتوانید در رنگهای تماما سفید ,قهوه ای روشن یا تیره  و یا به صورت دو رنگ سفارش دهید.

تخت آرام

ابعاد تشک تخت 200*90

ابعاد تخت خواب 206*94*100

وزن تختخواب 50 کیلوگرم

مناسب برای نوجوان تا کهنسالان 

ارسال سفارش شما  به سراسر کشور

 

 

مشخصات

ابعاد
203 × 94 × 100 سانتیمتر
جنس بدنه
جنس تخت نوپان پویا با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب میباشد - کفی تخت کوشو دار قید فلزی و کفی چوبی و تخت خواب های بدون کشو چوب شرکتی با دوام و مقاوم میباشد.
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp