متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تصویر آینه گرد طلایی دیواری

آینه گرد طلایی دیواری mirror

آینه گرد طلایی دیواری دارای ست طاقچه و ساعت با بهترین کیفیت و طراحی بینظیر به شعاع 52 سانتی متر مناسب برای انواع فضا ها پذیرایی اتاق و راهرو ها

(اختیاری)

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آینه گرد طلایی دیواری و نقش آینه دیواری در دکوراسیون داخلی

آینه و استیکر دیواری عمق و روح خانه شما هستند و باعث درخشش در منزل شما میشوند میتوان گفت کاربردی ترین و مهم ترین اکسسوری هر خانه ای آینه است.

آینه ها در تمامی فضا های خانه شما میتوانند کاربرد داشته باشند (پذیرایی، راه رو ها، اتاق خواب، در قسمت بالای کنسول میز ناهار خوری، سرویس های بهداشتی و....)

آنها همه چیز را همانطور که هست نشان میدهند و منعکس میکنند دقت کنید که اگر برای نشیمن و یا سالن خود میخواهید آینه ای نصب کنید حتما محلی را برای نصب آینه انتخاب کنید که شلوغی و یا در هم ریختگی را منعکس نکند به عنوان مثال آینه را روی دیواری که رو به روی اتاق خواب است قرار ندهید.

اگر میخواهید بر روی قسمتی از فضای خود تاکید کنید یا به قسمتی از خانه خود جلوه ای بیشتر دهید از آینه استفاده کنید به عنوان مثال در بالای جا کفشی ها و یا کمد ها و کنسول هایی در سالن شما هستند.

هیچ چیز بهتر از آینه ها نمیتواند رنگ و نور را در خانه شما منعکس کند پس وقتی میخواهید فضایی را پر نور تر و پر رنگ تر نشان دهید حتما از آینه کمک بگیرید مثلا در فضای بالای شومینه میتوانید با قرار دادن آینه نور و هاله ای که آتش شومینه در فضا منتشر میکند را به صورت رویای در منزل شما منعکس میکند.

میخواهید منزل خود را بزرگتر نشان دهید بهترین گزینه آینه های بزرگتر بر روی دیوار های اصلی شما هستند، پس میتوانید با قرار دادن آینه فضای خانه خود را با کمترین هزینه بزرگتر نشان دهید.

استفاده از آینه های گرد امروزه در اتاق های ناهارخوری بسیار ترند شده چرا که به دلیل بازتاب نور فضا اتاق ناهار خوری را دلنشین تر میکند و علاوه بر این باعث ایجاد نوعی نظم از دید بصری میشود.

آینه گرد طلایی از محصولات با کیفیت ایرانی و با طراحی بی نظیر قاب توسط هنرمندان ایرانی، آینه را به تابلویی بی نظیر تبدیل کرده است که جلوه، شکوه و درخشش را به منزل شما هدیه میکند.

این آینه به همراه ست طاقچه و ساعت انتخاب مناسب برای فضا هایی که سبک کلاسیک دارند و به تنهایی میتواند برای هر فضایی حس و حالی  شیک و با وقار به منزل شما دهد.

مشخصات

ابعاد
52 سانتی متر
whatsapp