تصویر ابر و رنگین کمان

ابر و رنگین کمان kids light

آویز اتاق کودک چوبی مدل رنگین کمان با سه سر پیچ

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 522753
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان ۳۱%
قیمت: ۱,۰۰۷,۰۰۰ تومان

چیدمان و دکوراسیون اتاق کودکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد، استفاده از رنگ های جذاب و درخشان، وسایل فانتزی، عروسک ها و اسباب بازی های خوشرنگ و دوست داشتنی کودک دلبندتان قطعا میتواند یکی از شیرین ترین بخش های دیزاین خانه باشد.
پس خلاق باشید و خود را به طراحی های معمول محدود نکنید. فضایی با المان های نو و خلاق و با قابلیت اکتشاف به هوش هیجانی و خلاقیت فرزند شما کمک خواهد کرد به این فکر کنید که دوست دارید فرزند شما در چه محیطی قرار بگیرد؟ با ایده های جدید و مناسب دیوارها و اکسسوری های اتاق کودکتان را از سادگی در بیاورید مثلا به جای استفاده از المان های روشنایی معمولی میتوانید از آویزهای جدید با رنگ ها و طرح های زیبا استفاده کنید.
قطعا آویز چوبی رنگین کمان میتونه یکی از اون انتخاب ها باشه که به دلیل ترکیب رنگی جذاب رنگین کمان میتونین هم برای اتاق فرزند دخترتان وهمینطور پسرتان استفاده کنید.
تزیین اتاق خواب کودک سرگرم کننده است اما این را در نظر داشته باشید که لوازم اتاق او باید هم کاربردی و هم متناسب با سن و روحیات کودک شما باشه، آویز مدل رنگین کمانی هم بدلیل تامین نور مناسب و هم ترکیب رنگی شاد و پر هیجان علاوه بر اینکه نور مناسب اتاق رو تامین میکنه  یک المان تزیینی جذاب برای اتاق دلبندتان محسوب میشود.
در آخر جایی برای رویابافی فرزندتان در دکوراسیون اتاق او ایجاد کنید. بچه ها ساعت ها با داستان ها و رویا بافی هایشان سرگرم میشوند. برای او امکانی ایجاد کنید تا مثل آلیس به سرزمین عجایب سفر کند.

مشخصات

جنس بدنه
چوب
ابعاد
25*80*65 سانتی متر
تعداد سرپیچ
3 عدد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp