آباژور ایستاده رایکا مدل ایفا

آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل lampshade

آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل، دارای 4 طبقه برای چیدمان لوازم دکوری بر روی آن، مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب می باشد.
______
مشخصات فنی :
جنس : چوب
ابعاد : 174*34 سانتی متر

  • بنفش روشنبنفش روشن
  • زردزرد
  • آبی روشنآبی روشن
  • آبی تیرهآبی تیره
  • زرد خردلیزرد خردلی
  • سبز روشنسبز روشن
  • سبز تیرهسبز تیره
  • سفیدسفید
  • طوسیطوسی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • مشکیمشکی
  • نارنجینارنجی
  • نسکافه‌اینسکافه‌ای
  • قرمزقرمز

وضعیت کالا: اتمام موجودی

آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل

آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل، یک قطعه نورپردازی پیچیده و ظریف است که حسی از طراحی جاودانه را به هر فضایی اضافه می‌کند. این آباژور با ترکیب عملکرد مدرن با عناصر کلاسیک، برای کسانی که به دنبال ترکیبی از زیبایی‌شناسی معاصر و قدیمی هستند، جذاب است.

اگر به دنبال خرید یک قطعه نورپرداز و در عین حال دکوری و کاربردی برای منزل خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویژگی‌های بیشتر آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل را مطالعه نمایید. شک نکنید که ادامه مطالب کمک شایانی برای شما در انتخابتان خواهد کرد.

ویژگی‌های آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل

این آباژور جذاب ویژگی‌های کاربر پسند بسیاری دارد که ما در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره کرده‌ایم.

طراحی بصری زیبا

در نگاه اول، آباژور ایستاده مدل ایفل رایکا، حسی از پیچیدگی و هوشمندی را به ما القا می‌کند. ساختار شیک آباژور، شبیه برج نمادین ایفل، بلافاصله توجه ناظر را به خود جلب می‌کند. این انتخاب طراحی، آگاهی دقیق خالق آباژور از نشانه های معماری و توانایی آنها در افزایش جذابیت بصری را برجسته می‌کند.

عملکرد بالا

آباژور ایستاده رایکا، فراتر از طراحی بصری جذاب خود، سطح بالایی از درک را در عملکرد خود نشان می دهد. این آباژور مجهز به ویژگی‌های کاربر پسند، مانند تنظیمات روشنایی قابل تنظیم و کلید برق با دسترسی آسان، راحتی را در اولویت قرار می‌دهد.

بدنه چوبی آباژور رایکا

ادغام با سبک های مختلف طراحی

یکی از قابل توجه ترین جنبه های آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل، در توانایی آن در ادغام یکپارچه با سبک های مختلف طراحی داخلی نهفته است. این محصول چه در یک محیط مدرن مینیمالیستی قرار گیرد و چه در اتاقی با الهام از سبک قدیمی، بدون زحمت به مرکز توجه تبدیل می شود. هوشمندی آن در انطباق پذیری که ارائه می دهد، با تشخیص اهمیت انسجام طراحی و تأثیر آن بر زیبایی شناسی کلی مشهود است.

دوام بالا

علاوه بر موارد گفته شده، این آباژور ایستاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است؛ بنابراین طول عمر زیادی داشته و می توانند در آزمون زمان مقاومت کند.

کم مصرف بودن

آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل هوشمندی را در قابلیت نورپردازی خود به نمایش می گذارد. این آباژور مجهز به لامپ های ال ای دی کم مصرف است و در عین حال که نور گرم و محیطی را تامین می‌کند، حداقل برق را نیز به مصرف می رساند.

داشتن فضا برای قرار دادن وسایل دکوری

یک آباژور ایستاده به گونه ای طراحی شده است که پایه های ایفل مانند آن بتوانند وسایل دکوری را در خود جای دهند؛ یعنی آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل دارای چهار طبفه می باشد که شما با توجه به سلایق خود میتوانید در آنها اشیاء متفاوت را قرار دهید.

آباژور ایستاده رایکا مدل ایفل

ابعاد، وزن و جنس

آباژور مدل ایفل رایکا در ابعاد استاندارد 34*174 سانتی متر ساخته شده و وزن آن نیز 4 کیلوگرم می باشد. همچنین این آباژور دارای یک عدد سرپیچ نیز است. درباره جنس و رنگبندی آن نیز گفتنیست که جنس بدنه آباژور رایکا طرح ایفل از چوب بوده و در انواع رنگبندی های مختلف نیز قابل سفارش است.

مشخصات

ابعاد
174*34 سانتی متر
جنس بدنه
چوب
تعداد سرپیچ
1 عدد
وزن
4 کیلوگرم
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام-رنگ پارچه را میشه عوض کرد ..مثلا من زرد می خوام نه کرم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام، رنگ شید قابل سفارش سازی میباشد، لطفا با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp